Garantia Produselor
Toate produsele comercializate in magazinul online CLASSMOB beneficiaza de termenul de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare, respectiv 2 ani de la momentul achizitionarii produsului de catre client.
Pentru persoanele juridice termenul de garantie este de 3 luni de la momentul achizitionarii produselor.
Pentru produsele care nu intra in aceasta categorie, se va specifica in pagina de produs conditiile, termenele specifice. Fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului care este completat de certificatul de garantie al societatii SC TRAZACON SRL, acesta va fi completat pe site in sectiunea Garantia Produselor.
Clientul, în calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse in Certificatul de Garantie si Instructiunile de manipulare, montaj, intretinere, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garantia.
Clientul are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa monteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu prevederile din certificatul de garantie.
CLASSMOB nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prevederi de catre client. Toate reclamatiile se transmit in scris pe adresa contact@classmob.ro .
Daca apar defecte in termenul de garantie, acestea se notifica în cadrul acestui termen către CLASSMOB astfel: Reclamaţia va fi însoţită de date concrete legate de numărul comenzii, numărul facturii, numărul coletelor, modalitatea de transport, motivul reclamaţiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamaţie, pretenţiile clientului si fotografii relevante si clare privind defectele.
CLASSMOB va raspunde reclamatiei în termen de max. 5 zile lucratoare de la primirea acesteia.
In vederea solutionarii reclamatiei, CLASSMOB poate sa decida : - remedierea reclamatiei in conformitate cu Certificatul de garantie, costurile fiind suportate de TRAZACON SRL; - acordarea unui discount; - înlocuirea mărfii sau returnarea acesteia. - respingerea reclamatiei;
Nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca s-a intervenit in orice fel asupra produsului, fara acordul CLASSMOB.
Remedierea neconformitatii reclamate se va face in termenul prevazut de legislatia in vigoare.
In cazul in care produsele sunt returnate catre CLASSMOB, produsele trebuie ambalate de catre client in mod corespunzator, folosind ambalaje de tipul celor cu care au fost livrate.
Nu este obligatoriu ca produsele sa fie returnate in ambalajul original, dar produsele trebuie ambalate astfel incat sa se evite orice defectiune pe durata manipularii si transportului, acestea din urma daca apar, vor fi suportate de client.